Nic se mi nechce, nic mě nebaví

S velkou pravděpodobností slýcháte od všech tuto větu čím dál častěji. Zpozornět byste však měli, i když ji slyšíte ve vaší hlavě, a pořád se v ní utápíte a už jen ze zvyku si nalháváte, že tomu tak je. Předejít zbytečné únavě, která ještě není na místě, protože v sobě máte více síly než si myslíte, lze naprosto jednoduše. Jen se stačí přestat vymlouvat, že už padáte na pusu, když ještě klidně zvládnete i zaběhnout půlmaraton.

1                   Chce to rozhodně koníčka!

Myslíte si, že už je toho na vás tolik, že ani nevíte jestli ještě můžete? Opak je pravdou! Potřebujete jen pořádně rozhýbat vaše tělo. Odpočinout si můžete i jinak, než je válením se na gauči. Co takhle aktivitu přidat místo toho, abyste nějakou zrušili?
Mít pro co žít, co na pláně a nadchnout se pro něco, co vás baví vám může pomoci se vypořádat s přívalem pesimismu a lenosti, která na vás padá jako kapky deště.
oschlé avokádo

2                   Posilte přísun energických složek v potravě

I potraviny, které přes den spotřebujete mají na svědomí fakt, že se cítíte vyčerpaní a bez chuti do jakékoliv činnosti nebo aktivity.
–       Zelená zelenina
Všechny druhy zelené zeleniny obsahují kyselinu listovou, která jak víme, je nepostradatelná pro naše zdraví, energii a vitalitu. Dokonce je nepostradatelnou složkou potravy obzvláště v době těhotenství, a taktéž po porodu v čase kojení.
–       Luštěniny
Vysoký příjem luštěnin má příznivé účinky pro naše fungování. Obzvláště pro správnou funkci nervové soustavy, kdy působí proti stresu a únavě. Jsou bohaté na železo, jiné minerály a jsou vitamínovou bombou.
–       Mléčné výrobky
Probiotické jogurty a jiné mléčné výrobky nebo nápoje, pomáhají spouštět v našem těle hormon štěstí a dobré nálady. Dodají nám sílu a potřebnou energii a nastartují funkci našeho mozku.
–       Smoothie
Taková novinka nebo naprostý hit, který lidi vyhledávají už jen z principu. Ovšem díky smoothie (zeleninové, ovocné nebo mix) se nám dostane do těla bezesporu celá řada vitamínů, antioxidantů, proteinů a látek, které byste jinou formou jídla do těla určitě jen tak nedostali.
spánek v posteli

3                   Spěte s mírou

Nic není tak slastné a zavání takovou pohodou a spokojeností, jako je spánek. Na spánek se těšíme už od samotného probuzení ráno a při myšlence na spaní v okamžiku vzplaneme touhou po tom, si lehnout. Příliš mnoho spaní však do značné míry škodí a přináší další vlnu únavy. Spánku byste měli věnovat nanejvýš 8 hodin denně a čas v posteli zbytečně neprodlužovat. Pak si jen koledujete o to, že se vám po zbytek dne rozhodně nebude už nic chtít dělat.

Nic se mi nechce, nic mě nebaví
Ohodnoťte příspěvek